Retourzendingen en terugbetalingen
Wij hopen dat u tevreden was met uw aankoop! Mocht u het echter nodig vinden om een product te retourneren of mocht een product niet aan uw verwachtingen voldoen, dan streven wij ernaar om het retour- en restitutieproces zo eenvoudig mogelijk te maken. U kunt het volledig online regelen via het geautomatiseerde retourportaal hieronder:
Gemakkelijk retourneren via onze Retourportaal.
Voorwaarden voor retourneren en terugbetalen:U kunt een restitutie aanvragen en een product retourneren (gratis) binnen 30 dagen na ontvangst van de producten.
U kunt geen terugbetaling vragen als het product temperatuurgevoelig is en gekoeld bewaard moet worden, tenzij het valt onder de gevallen in de volgende punten.
U kunt om terugbetaling vragen en het product retourneren om de volgende redenen:
- Het product is niet zoals beschreven op de productpagina.
- Het product is vervallen of vertoont duidelijke tekenen van suboptimale staat.
- Het product is niet wat besteld werd.
- Het product wijkt af van wat in de eshop getoond wordt (met uitzondering van de verpakkingsafbeeldingen).
- Het product is geopend, er is mee geknoeid, het is omgestoten.
Alle terugbetalingen zullen geregeld worden binnen 5 dagen na ontvangst van de geretourneerde producten. Elk geretourneerd product moet in de originele verpakking zitten en adequaat verpakt zijn.
De verzendkosten van geretourneerde producten zijn voor onze rekening indien het geretourneerde product onder de bovenstaande categorieën (bullet points) valt en u gebruik kunt maken van het bovenstaande retourportaal.
U kunt kiezen voor terugbetaling door ons het geld te laten terugstorten op dezelfde rekening of betaalmethode die u hebt gebruikt bij het plaatsen van uw oorspronkelijke bestelling. U kunt er ook voor kiezen (via het retourportaal hierboven) om te worden gecompenseerd in de vorm van een tegoedbon die u kunt gebruiken voor uw volgende aankopen. Tot slot kunt u worden gecompenseerd door een directe vervanging van het product aan te vragen.