Retourneren & terugbetalen

We hopen dat je tevreden bent met je aankoop! Als je het echter nodig vindt om een product te retourneren of als een product niet aan je verwachtingen voldoet, streven we ernaar om het retour- en terugbetalingsproces zo eenvoudig mogelijk te maken. Je kunt dit volledig online regelen via het geautomatiseerde retourportaal hieronder:

Voorwaarden voor retourneren en terugbetalen:

Je kunt restitutie aanvragen en een product (kosteloos) retourneren binnen 30 dagen na ontvangst van de producten door ons een bericht te sturen via ons contactformulier.

Je kunt geen restitutie aanvragen als het product temperatuurgevoelig is en gekoeld moet worden, tenzij het valt onder de gevallen in de volgende punten. 

Je kunt restitutie aanvragen en het product retourneren om de volgende redenen:

- Het product is niet zoals beschreven op de productpagina.
- Het product is verlopen of vertoont duidelijke tekenen van suboptimale conditie.
- Het product is niet wat er besteld is.
- Het product verschilt van wat er in de eshop wordt getoond (met uitzondering van afbeeldingen van de verpakking).
- Het product is geopend, geknoeid, omgestoten.

Alle terugbetalingen worden geregeld binnen 5 dagen na ontvangst van de geretourneerde producten. Elk geretourneerd product moet in de originele verpakking zitten en goed verpakt zijn.

De verzendkosten van geretourneerde producten worden door ons gedragen als het geretourneerde product onder de bovenstaande categorieën (opsommingstekens) valt en je gebruik kunt maken van het bovenstaande retourportaal.

Je kunt ervoor kiezen om je geld terug te krijgen door ons het geld te laten terugstorten op dezelfde rekening of betaalmethode die je hebt gebruikt bij het plaatsen van je oorspronkelijke bestelling. Je kunt er ook voor kiezen om je geld terug te krijgen in de vorm van tegoedbonnen die je kunt gebruiken voor je volgende aankopen. Tot slot kun je worden gecompenseerd door een directe vervanging van het product aan te vragen.